onsdag 1 september 2010

Gårdagens inköp, fallskärmshoppning och Herbalife

Så härligt det var igår!
Packade älsklings fallskärm på ett ben igår.
Över tre månader sedan jag kände på en fallskärm och packade sist och jag lyckades t.om baga den direkt hehe.
Roligaste jag gjort på länge(hur man nu kan tycka det haha)

Har shoppat två nya koftor som jag verkligen älskar. En grå Only kofta från Nelly.com och en svart Stockh lm kofta från MQ.
Visst är de snygga!


Grå kofta Only 399kr
Svart kofta Stockh lm 799kr
och under den svarta koftan har jag en Odd Molly Suiteheart minidress i almost black.

699 kr på rea. Finns i andra färger för 999kr





Lite fallskärmsbilder från igår:
Marie

Daniel


Snyggaste bilden på Carlsa ever!


Theo


Angående Herbalife resultatet så ligger jag på 59 kg nu vilket jag är supernöjd med.
Trodde inte det skulle vara så lätt. Jag rör ju mig väldigt lite. Och det bästa av allt är att det är billigt. 13,50kr per måltid :-) och att man kan äta som vanligt på kvällen också.
Daniel är nere på -5 kg nu!
En klient till en kompis har minskat ner på sitt insulin efter 3 dagars användning!

Folk undrar hur det kommer gå när man e nere på sin målvikt.
Jo då minskar man till en shake om dagen. Tex så äter man frukost och kvällsmat som vanligt och så tar man en shake till lunch. Billigare och nyttigare lunch får man leta efter! Och det smakar som milkshake.
Blir man sugen på godis/choklad så tar man ett Herbalifechoklad istället för ett Marabou. Minst lika gott.

2 kommentarer:

  1. hihihi... du är för söt =) det gick väl knappt att zooma mer? =) kram Marie

    SvaraRadera