måndag 30 augusti 2010

Kantareller, Odd Molly och Herbalife

Dagen har bestått av två Herbalife shakes. Går bra nu och har inga hungerkänslor mer. Känner mig piggare också.
Har varit på jobb och hälsat på idag. Skoj! Två veckor kvar sedan hoppas jag att jag aldrig någonsin mer behöver se ett par kryckor
:-)

Håller på att förbereda kvällsmaten som kommer att bestå av kycklingfilé , vitlöksfrästa kantareller, cremefrech, gorgonzola och sallad. Mums!


Dagens outfit:
Svart/beige klänning från Gina Tricot
Odd Molly koftan Grandmas coat i almost black (vill ha en til men frågan e i vilken färg?)
Vita leggings från Esprit.

7 kommentarer:

  1. *Mumms*...Tror ja' kommer hem till dig & äter ;)
    Snygg kofta...

    SvaraRadera
  2. Tack :-)
    Hehe ja synd bara att mannen inte gillar kantareller men det får han göra idag :-)
    Hur kan man INTE gilla det liksom?!

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Tråkigt med ditt ben, jag går också gipsad. Har du inga bilder på "dagens outfit" med kryckor eller när du sitter i din rullstol, skulle behöva lite bra inspiration!

    Tack på förhand, och tack för väldigt bra bloggande!

    SvaraRadera
  4. Ja vist e det trist. Jag e inne på tredje månaden nu. De missade att språngbenet var av i en hel månad och behandlade bara för en spricka i fibula grrrrrrrrr. Om två veckor ska jag äntligen få börja stödja på foten.

    Jag har taggat lite outfits nu :-)
    Kolla arkivet.
    Tack för feedbacken av min blogg!

    SvaraRadera
  5. Hej igen,

    Tack för bilderna, hade kanske mer tänkt mig rullstolsbilder, har du det? Låter sjukt drygt, jag ska ha mitt i tio veckor, sex av dem måste jag sitta i rullstol vilket verkar mindre kul. Det kanske du kan intyga? Du får gärna maila bilder om du inte vill lägga ut dem.

    Tack igen!

    SvaraRadera
  6. Ahh ok :-) Har tyvärr inga fler outfits från min rullstol förutom den när jag sitter i havet och några suddiga bilder från mobilen.

    SvaraRadera
  7. Ajdå, jag förstår. Och dem i mobilen är för dåliga? Något är bättre än inget ju =) Du kan maila dem om du inte vill lägga ut dem här!

    Tack!

    SvaraRadera