tisdag 12 oktober 2010

Inredingsdetaljerna och viktnedgången fortsätter

Har beställt en väggdekor i form av en världskarta från Inne online som ska sitta bakom soffan.
När den kommit upp ska jag markera ut var vi varit i någonstans i världen.
Har ni förslag på VAD man kan markera ut det med? Ej häftstift då det är betongvägg.
Man kan ju måla små prickar iofs men det känns som överkurs.

Var tvungen att ta en bild på Daniels mage nu när han gått ner så mycket i vikt.
Han e så duktig. Eller vad säger ni för att inte ha tränat en enda gång sedan han började ? :-)

Nu ska det till lite styrketräning också.
:-P
För min del har jag nu gått ner till min idealvikt igen och håller vikten med hjälp av en Herbalife shake om dagen så jag inte ser ut som en uppstoppad korv när jag sitter stilla så mycket som jag gör nu.

Idag fylle Daniels bror Anders 40!
Det ska vi givetvis fira med att gå ut och äta något gott tillsammans.
Stort grattis Anders om du läser detta :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar