torsdag 14 oktober 2010

Nä jag kan inte sluta!

Ehum jag måste ha gått i trans eller något igår när jag tog bloggbeslutet för idag känns det som någon nära e begravd.
Nä jag kan inte sluta blogga, det går inte. Fick t.om telefonsamtal igår om att det skulle bli tråkigt att inte kunna följa den mer så jag fortsätter! Kanske inte lika ofta men så ofta jag vill.

Igår kom världskartan upp på väggen och jag markerade ut var vi varit någonstans. Ska dock måla plupparna röda tror jag för de syns knappt.

Idag bär det av till mitt andra hem, sjukan igen för röntgen av frakturen.
Kanske, kanske så låser de upp den otympliga ortosen så jag kan börja böja lite på benet.
Håll tummarna!

Har förresten ett äkta Tommy Hilfiger linne ute på Tradera i stl M om någon vill buda
:-D
http://www.tradera.com/Tommy-Hilfiger-top-linne-stl-M--auktion_162403_120316554

För stort för mig.




Imorgon blir det rullstolsbio med min kompis Annica.
Vi ska se Hämden.
Kolla in trailern, filmer verkar jättebra!

kram

2 kommentarer:

  1. haha skoj =9 keep it going AHHA

    SvaraRadera
  2. Du kan inte bara lägga ner din fina blogg så enkelt är det. Kram mamma

    SvaraRadera