måndag 31 januari 2011

Cupcakes och snygg om händerna

Idag har det blivit bakning av cupcakes med hallon och vit choklad.
Blev supergott men vad är inte gott när det heter kakor hehe.....

Har även fått nagelbygnad av min vän Sarah idag.
Blev naturella som jag tyckte blev väldigt fint.
Förra gången övade hon på att förlänga mina ögonfransar som blev väldigt bra. Man behövde inte använda mascara på en hel månad(finns bilder på det i ett tidigare inlägg)men denna gången blev det som sagt naglar.

Om du vill bygga naglar eller ögonfransar så kan du ringa till henne på 0733646464.





Dagens


Vill förresten tipsa om en bra och trevlig kokbok som jag köpt.
Halv åtta hos mig-kokboken(ja ni har säkert sett tv programmet)
Mycket mumsiga recept i den.


2 kommentarer:

  1. Linda skrev: ååh, dom smälter i munnen bara jag tittar på dom :) Duktig du är, Daniel har en jäkla tur :)

    SvaraRadera