söndag 30 januari 2011

Mysig helg

Har haft en mysig helg.
Mamma och jag var i Landskrona och fönstershoppade(är imponerad av mig själv att jag endast handlade ett par strumpor)
och så var vi inne i en underbar butik som heter Olofssons.
Stor fin butik med hjälpsam personal som säljer Odd Molly, Hunky Dory, Marc o Polo, Vila och mycket mer.
De hade en hel del från gamla kollektioner från Odd Molly vilket var kul.

Efter det lunchade vi på thairestaurangen Basilika.
Mycket och god mat måste jag säga(det slutade med Doggybag hehe)

Blev fika på Grappa och en runda i affärerna i vår "hometown" med min vän Jill på eftermiddagen.

Nu ska jag fortsätta följa handbollen och sedan blir det barnkalas.
Ha en bra kväll.
Maria

Mat från restaurang Basilika


Rea på Olofssons.



Fina tulpaner från mamma



Heja Sverige!!
Mina nya strumpor från KappAhl

3 kommentarer:

  1. Det var verkligen en trevlig lördags "shopping" vi hade. Det får vi göra om. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Den där tunikan du har är bara sååå fin! :-)
    Du verkar haft en toppenfin shoppingdag.
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Olofsson är kalas :-) framförallt, precis som du skriver, att det finns äldre kollektioner där.
    Nackdelen är att dom sällan rear ut.
    ♥Åsa

    SvaraRadera