söndag 16 januari 2011

Glad överraskning i väskan

Skulle använda min svarta Guessväska igår och hittade ett presentkort på Nova Lund med 1500 kr på!
Det har tydligen legat där sedan i jun när jag hade födelsedag(fick det i present) och sedan har jag helt enkelt glömt bort det efter olyckan.
Snacka om att jag blev glad.
Jag behöver ju en underklänning i rosa och gärna en i grått också.
Tycker ju att Odd Mollys Spoiler underdress är superfin(fast e den kanske lite för kort för att förlänga med?) och ser att det ligger en begagnad på Tradera men till ett aldeles för högt pris för mig just nu.
Undrar om Joy, Indiska, Lindex eller HM har några fina?
Har ni några förslag? (ej nätbutiker)

Fin men lite dyr

6 kommentarer:

  1. Jag köpte en jättefin svart underklänning på Ellos(nätbutik men men) till det ynka priset 149 kr. Finns i flera färger. Tycker det är lite dyrt också med Odd Mollys bara för att ha som underklänning men fina är de.
    Ha en bra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ahhh ok ska in och kolla där. Tack!
    kram

    SvaraRadera
  3. Oh vad bra! :) Sånt är perfekt! Hoppas du hittar något!

    SvaraRadera
  4. Joy har väldigt fina, men de kostar ju ändå 299. Annars har Freequent fina underklänningar, de hittar du bla i Höllviken och Tomelilla.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja jag provade de på Joy men de rosa var i "fel" rosa färg och så var de svarta slut i min storlek annars var de jättefina.

    SvaraRadera
  6. Hej hopp,

    Jag hittade hit via din gästblogg hos Bina, det känns som du har en blogg helt i min smak (i varja fall så stämde våra intressen och historian om hur du fastnade i "mollyträsket" överens med min egna/egen). Jag ska kika närmare på hela bloggen så snart tid finnes :)

    På tal om underklänning, om det är en sån som du har på bild i din header dom du söker så har jag en i storlek 1 som jag vill sälja (oanvänd).
    Hör gärna av dig på min blogg om du är intresserad?
    Annars så kan jag tipsa om ett annat märke som brukar ha fina underklänningar, märket heter melmelli.

    ha en bra dag!
    kram //Emma

    SvaraRadera