fredag 14 januari 2011

Mina REA fynd och gästbloggare

Har gjort fina REA fynd på Borgeby kids and friends med mamma.
50 % på det jag velat ha i höst men tyckt var aldeles för dyrt och jag vet ju att man ska ha is i magen och vänta när det gäller märkeskläder.

Det som jag fynda var:
1 Odd Molly quicktip tunic
1 Odd Molly Lacie tank
1 Odd Molly Long lovely knit
1 par Ugg Bailey button triplet

Dessa stövlarna har jag suktat efter hela vintern men kände att de var aldeles för dyra + att jag inte har kunnat prova skor och stövlar ordentligt heller med en svullen fot så detta var en glad överraskning.


Ikväll kommer jag att göra entré och gästblogga hos Bina på http://everydaymolly.blogspot.com/
och sedan blogga hos henne och visa min Mollysar från och med måndag och fram till lördag.
Välkomna att kika in där:-)
Nu ska jag ta en fika med mamma och kela med världens finaste misse-Puffan:-) Daniel är och åker snowboard igen. Orättvist:-(

Ska ni hitta på något kul idag?
Trevlig lördag.

6 kommentarer:

  1. Åh, är där 50% nu?! Vilka fina fynd du gjorde!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jajamensan 50-70% men där var jättemycket folk och man fick stå i kö till provrummet väääldigt länge:-D

    SvaraRadera
  3. Anna-Maria skrev: Ohh den koftan har jag varit nära på att inskaffa flera gånger! Såå fin!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hittade hit från Binas blogg :)
    Härliga fynd du har gjort!

    Kram från V

    SvaraRadera
  5. Tack! Är jätteglad över mina fynd:-D
    Men min kära mamma var extra snäll också kan jag säga:-D

    SvaraRadera