fredag 18 februari 2011

Dagens och paket!

Fick min Timeless tank idag så jag ska gå och "känna" på det lite och se om jag trivs i det annars får någon annan köpa det men jag tror jag behåller det för det var inte sååå mycket gravidvarning över det som på modellen på Nelly.com :-)
Ett tips är att dra bak tyget lite mer till ryggen istället för att ha det mesta därframme(svårt att förklara) så försvinner gravidmagen.
Eller vad tycker ni? Keep or not?



Ikväll blir det bio med mannen och ett par kompisar.
Vi ska se 127 timmar fast jag är igentligen mer sugen på att se den nya Sanctum i 3D(vågar väl aldrig dyka igen efter att ha sett den hehe)men nu har vi bokat 127 timmar så då får det bli den.



Dagens: Cashmerekofta från Esprit, linne H&M, Jeans Gina Tricot, stövlar Scorett, scarfs, örhängen och väska från Kappahl
Ha en bra fredag!

6 kommentarer:

  1. Tycker absolut det är en keeper - sitter jättesnyggt på dig!

    SvaraRadera
  2. Absolut KEEEP! Jättefin på dig. Älskar det där linnet och vill också ha....:-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Den satt jättefint på dig! Har också funderat på att beställa den faktiskt.
    Liiite sugen.
    Ha en bra kväll :)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Helt klart keep =). Jättefin på dig!

    SvaraRadera
  5. Klart du skall behålla den!
    gillar väskan från Kappahl, särskilt färgen!

    SvaraRadera
  6. Ok jag behåller den! :-D
    Ja väskan gillar jag mycket. Det var precis en sådan färg jag ville ha som passar bra till mina stövlar och har man inte råd med en Burberry så går ju denna bra hehe :-D

    SvaraRadera