onsdag 23 februari 2011

Denna kommer jag använda mycket i vår och sommar!

Min nya Roberta blackgoat cardigan blev precis så perfekt som jag trodde den skulle bli till alla min rosa skapelser i garderoben:-)
Denna kommer jag använda mycket i vår/sommar.
(bandet har jag knutit där bak)


Klänning från Flash, kofta från Odd Molly

Imorgon blir det ny röntgen av foten(är väl typ 20:e gången nu)så får jag väl se om jag kan börja arbetsträna så smått inom de närmsta veckorna.
Sjukgymnasten är övertygad om att jag nu fått en stressfraktur i framfoten eftersom jag ju är benskör och har gjort en massa tåhävningar som sjukgymnasten tyckte jag skulle göra(det small liksom till och så har det gjort ont sedan dess) Nu kan jag bara träna knäet och höfterna suck.

Tar ca 4-6 v. att läka men det känns som det kvittar. Jag är rätt van vid allt nu och blir inte det minsta förvånad över allt nytt som uppkommer i mitt ben.

Jag har iallafall en hel sommar framför mig som jag ska ta igen massivt med sol, bad, dykning, packa fallskärmar och bara njuta för det fick jag inte i somras :-)

Nu ska jag sjunka ner i soffan och se Halv åtta hos mig och Sveriges mästerkock.
Trevlig kväll allihopa!

6 kommentarer:

  1. Lovely outfit! Superfin på dig! Trist med ditt ben, har liksom inget att jämföra med men förstår hur mycket det tär att vara begränsad p g a en skada. Lycka till med röntgen och du var verkligen supervacker idag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg kofta. Passar dig perfekt. Hoppas på det bästa med rtg i morgon. kram mamma

    SvaraRadera
  3. Snygg kofta,men allt klär en skönhet :-). Lycka till imorgon.Har det snöat hos er?

    SvaraRadera
  4. Hihi :-D
    Njä det kan man inte kalla snö precis. Bara lite puder :-)

    SvaraRadera
  5. Jättefin kofta!! :D Satt perfekt på dig! Kram!

    SvaraRadera