fredag 25 februari 2011

Vårinsperation och big NO NO!

Nu vill jag att affärerna ska börja ta in lite snygga bikinis(ja jag veeeeet att jag är tidig) men så en vacker dag så står man där utan bikini när det är 25 grader varmt och nog sjutton är det bara storlekar kvar som passar jättetuttar när jag ska handla :-D


Här kommer iallafall lite vårinspiration från H&M som kan beställas från hemsidan(älskar jeansklänningen för 349 kr)








Förresten....Hur tänkte Odd Molly här igentligen?
Vem sjutton vill gå runt och se ut som en kyckling?! Eller bli två storlekar större än vad man igentligen är?

:-D

Big NO NO för mig.
Trevlig helg.

3 kommentarer:

  1. Finfint från H&M. Har också spanat på jeansklänningen. Superfin verkligen. Och håller med dig om Odd Molly. Kycklingvästen har jag inte ens sett och linnet skulle jag nog aldrig köpa. Nej, går bort för mig också

    Trevlig helg till dig
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Min man säger att den ser ut som en gardin haha
    :-D

    SvaraRadera
  3. H&M har flera snygga jeansklänningar denna säsongen som är hyfsade i pris.Något av det fulaste jag sett från Odd Molly, och inte är det billigt heller. Kram mamma

    SvaraRadera