onsdag 16 februari 2011

Idag ska allt vara perfekt för idag.....

.....är det 10 år sedan det var disco här i min hemstad och jag för första gången fick hålla om och pussa på min nuvarande man :-D
Jag närmade mig 21, han närmade sig 25 och vi var kära upp över öronen.
När musiken tystnade och lokalen tändes upp stod vi fortfarande kvar och höll om varandra :-D

Vi hade träffats på gymmet två veckor tidigare.
Han hade spanat in mig och jag hade spanat in honom.

Kommer ihåg första samtalet som löd något i stil med:
Han - Du tjejen....hallå....flickan....hej du ja. Behöver du hjälp med vikterna?
Jag -Thihi fniss, fniss... (knallröd i ansiktet)Ja det hade varit toppen....

Det var början till 10 fina år som jag hoppas kommer att bli minst 50-60 år till.


Kommer att laga en trerätters middag efter sjukgymnastiken till oss och göra det riktigt mysigt härhemma med bubbelbad, tända ljus och annat ljuvligt.
Champagnen är på kylning och kvällen ska bara vara helt underbar.
Menyn kommer att bestå av:
Förrätt: Grillad sparris med lufttorkad skinka, galiamelon, parmensan och tryffelaioli.
Varmrätt: Marinerad baconinlindad kycklingfilé med sötpotatisgratäng och vitlökscremefrech.
Efterrätt: Gratinerade anannas och hallon cocktail

Wish me luck haha!




Dagens: Kofta från Only, Odd Molly suitheart, Jeans Vila, strumpor och scarfs från Kappahl.

7 kommentarer:

  1. Stoort Grattis till er o önskar er en underbar kväll :)
    Du kanske skulle startat ett matlagningsprogram Maria? :D
    Jag hade fölt dig haha!
    Låter himla mumsigt.

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda! Hoppas ni får en underbar o skön kväll.
    Kram: Familjen Mårtensson

    SvaraRadera
  3. Kul!!=) hehe annars brukar folk vara så tråkiga o hemliga med hur dom möttes :) Kram på dig!!:) /Linn

    SvaraRadera
  4. Grattis ! Njuta av kvällen :)
    Noelle

    SvaraRadera
  5. Grattis på 10 års dagen!! Hoppas ni får en mysig kväll med god mat!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Stoooort GRATTIS! Underbar historia! Hoppas ni får en toppenkväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera