onsdag 16 februari 2011

Jaaa jag klickade hem den!

Jag skulle ju inte klicka hem mer från Tradera denna månaden eftersom det kommer lite dykutrustning snart som ska betalas men jag kunde inte motstå den ljuvliga Timeless toppen som ju såklart låg där ute helt ny och oanvänd i min storlek(och i rätt färg dessutom)
Jag får helt enkelt ta och sälja av lite grejor igen här hemma vilket ju brukar gå bra :-D

Timeless #248 Tank SEK 1295, Odd Molly - NELLY.COM



Får se om jag trivs i det. Det är lite gravidvarning över det från sidan.

Ha en bra kväll!
Imorgon är det en stor dag för mig :-)
kram

3 kommentarer:

  1. Halloj!Grattis till linnet du budade över mig;-)
    skulle det ev vara för stort eller nåt så får du gärna sälja det till mig hihi!
    Ser supersnyggt ut:)
    Kram/Kicki

    SvaraRadera
  2. Haha var det du!? Så komiskt! Sorry :-D
    Jag har provat det innan och det passade mig men ångrar jag mig så vet jag att du vill ha det.
    kram

    SvaraRadera
  3. Linnet är så snyggt ! MEN... som du själv skrev.... lite gravidvarning... jag brukar bli ENORM i sånahär kläder, med sömmen på fel ställe...
    Grattis till ett i övrigt fint köp ♥

    SvaraRadera