torsdag 17 mars 2011

Då var man på gymmet

Har inte varit på gymmet alls denna veckan då motivationen har varit och är i botten men idag blev det ett rygg, rump och bröstpass med en kompis och imorgon och på söndag tänkte jag köra igen.
Börjar få tillbaka musklerna igen och måste säga att jag är rätt nöjd nu så för min del räcker det med lite underhållsträning 2-3 dagar i veckan.
Kommer ändå inte hinner mer när fallskärms och dyksäsongen drar igång och förhoppningsvis har jag ett jobb attgå till också.

Ser fram emot ombygnaden av gymmet och simhallen ska äntligen förvandlas till äventyrsbad.


Ryggträning :-)


Heja, heja :-D

3 kommentarer:

  1. Snyggt Maria! Jag jobbar på formen själv nu och det är inte det lättaste projektet jag tagit mig för, awesome att du kommit så långt!

    Stor kram! /Joy

    SvaraRadera
  2. Tack Joysan :-)
    Ja det är kul när det ger resultat snabbt tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Duktig du e! Äventyrsbad?? E det sant!? :D

    SvaraRadera