onsdag 16 mars 2011

Lite "dagens" bilder mm

Har haft så ont i foten idag så tårarna kom igen.
Känns som om den ena skruven ska ploppa ut när som helst suck.
Ska till sjukan igen den 24 så får jag väl se om de kan ta ut skruvarna tidigare än beräknat. Hoppas det för jag står inte ut längre nu.
Vill ha tillbaka mitt liv.

Invigde iallfall min Avalon tunika från Deepfling idag.
Den var inte alls så tajt i ärmarna som den jag provade i Malmö som tur var.
Däremot blir den jätteskrynkling vilket jag stör mig lite på men, men...man kan inte få allt :-)





Dagens outfit: Odd Molly Avalon tunic stl 1, Odd Molly Grandmas coat almost black stl 1 och stövlar från Ecco.

Nu ska jag och mannen cykla ner till Netto och handla lite och sedan ska jag göra kyckling med sweetchilisås, vitlök, bacon, svamp och nötter. Jättegott :-)

kram

9 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarna för att du blir av med spikarna tidigare.

    Det där lät jättegott! Här blev det korv stroganoff. =)

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är i tunikan och koftan :-). Hade fått för mig att tunikan var i samma material som wigwams och light cotton embroided men det verkar vara mer skrynkel...

    Hoppas verkligen du får hjälp att ta ut skruvarna snart. Verkar inte alls kul

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen urjobbigt med foten. Hoppas på snar bättring!
    Du klär jätte bra i tunikan och koftan!

    SvaraRadera
  4. Du är jättefin i dina Odd Mollys:ar. Klart de måste fixa till din fot, det är deras skyldighet! kram mamma

    SvaraRadera
  5. Klart det ska bli bra! Håller tummarna <3

    SvaraRadera
  6. Dumma fot ! Hoppas att det dumma onda försvinner snart ♥

    SvaraRadera
  7. Superfina bilder! Vacker kvinna i vackra kläder, så snyggt.

    SvaraRadera
  8. Tack vad snälla ni är :-)

    SvaraRadera