måndag 28 mars 2011

Grill-Hoffsan är igång och väntar på sin kappa

Hoffsan tror att det är sommar idag minsan :-D Både klädmässigt och matmässigt :-) Grillade både idag och igår och det är såååå härligt. Kyckling med timjan, Jensens pepparsås, pasta och små söta rädisor. Mums vad gott det var! Och så har våren kommit fram i trädgården äntligen. Ps Nu har jag äntligen velat klart om kappan/jackan och det blev en Chillnorway Oak coat i sand. Vill ha den NU! :-D Om ni tycker min text är konstig och där inte är några radbrytningar och dylikt så är det för att jag har strul med min blogg helt enkelt. Vet i sjutton varfär det bli så hela tiden? Vår trädgård har vaknat! Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det ser ut och vilken läcker larv :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Å grillat! Det får det bli här också i helgen för meterologen sa +15 grader på lördag =)

    Måste fråga vad det är för grill ni har? Sambon önskar sig en sån "Soparnosgrill" i 40-årspresent och jag ska ju då tipsa släkten =)

    SvaraRadera
  3. Det är en Nexgrill från Hornbach(heter det så?)
    Kostade inte så mycket, runt 4000-4500 kr tror jag. Där e kokplatta också :-D

    15 grader låter inte helt fel :-)

    SvaraRadera
  4. Tack, då ska jag tipsa släkten om den.

    SvaraRadera