fredag 11 mars 2011

Jeansvisning och fredagskul

Hej på er :-)

Idag ska jag visa mitt jeansköp från Mollyträffen för idag invigde jag dem(jag ska bara vara inomhus så då passar de bra att gå omkring med)

Är verkligen glad att jag köpte dessa. De är supersköna på.
De är ganska låga i midjan men jag som är väldigt svankryggad måste ha ganska låga jeans.

Så....här kommer lite bilder på mina Billy jean i vintage deep blue stl 1.
(fattar inte varför självtagningen på kameran ska envisas med att göra suddiga bilder men det har väl med fokusen att göra)







Fina detaljer inne i jeansen på fickorna


Halsband från Miss Dee
Fredagsmakeupen går i rosa och lila med Diorskuggor

Och så måste jag ju lämna ett litet spår av min sjuka humor. Detta är bara så grymt kul! (gammalt klipp men kom att tänka på det när Gurkan i Big Brother började sjunga den)



Trevlig helg!

8 kommentarer:

  1. Jättesnygga jeans. Sitter perfekt på dig! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Shit vad snygga de var! Sitter som en smäck på dig. Dessa har jag totalt missat. Är ju G-star frälst men måste nog vara lite otrogen nu :-)

    Önskar dig en trevlig helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Tack! Min man köpte ett par G-star för ett par veckor sedan. Snyggaste jeans han haft någonsin! Tror jag själv måste prova ett par snart :-D

    SvaraRadera
  4. Åh så snygga de var på dig! Tyckte de var fina på produktbilden men ännu finare på dig.
    Kram
    Nadia

    SvaraRadera
  5. Skitsnygga jeans på dig. Får jag fråga hur lång du är?
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag är 172 lång Hilde :-)
    kramis

    SvaraRadera
  7. Woooow! Snyggt på en snygging :-)

    SvaraRadera
  8. Så sjukt snygga!!! Tyvärr kommer de vara hellånga på lilla jag... Och jag har missat dem i min stl så jag får vacker invänta höstens...
    Kram,!

    SvaraRadera