lördag 12 mars 2011

Snyggosar!

Oj hmmm.... klockan går mot 01.30 och jag är fortfarande lika pigg som en tupp skulle varit kl sju på morgonen.

Var och såg Sanctum på bio och den var superbra. Riktigt spännande och jag tror det kommer ta ett tag innan jag vågar dyka igen efter att ha sett denna :-O


Blir kalas för papsen idag och givetvis melodifestivalen.
Jag hoppas svenska folket vaknar upp denna gången och röstar hem en låt med lite ös i så det inte blir fler baladfiasko som förra året.

Själv tror jag Eric Saade vinner men Dannys låt är också bra.

Ha det så nice därute :-)

1 kommentar:

  1. Visst är man snygg med 3D brillor. Har nästan funderat på att sno ett par nästa gång och använda ha ha :-)
    Jag gillar Eric Saade men tycker Swingfly är en riktig outsider som man blir glad av. Tror den skulle ha jättechans i Europa om den vann men det gör den ju inte. Tror också på Eric och Danny...
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera