lördag 19 mars 2011

Nytt inköp och lite smått och gott

Jag undrar var denna helgen kommer sluta i matväg.
Började dagen med smarriga våfflor med sylt och grädde som mannen fixade.
Och igårkväll tog vi en tripp till Burlövs center och fastnade på Mc Donalds för första gången på väldigt länge.
Sedan blev det lite choklad och poppisar efter turen och idag blir det chokladpudding till efterrätt :-D
Men jag behöver lägga på mig något kg så det gör inget.




Gårdagens inköp blev ett par jeans som jag tyckte var läckra.



Jens från Only 699 kr, Tunika Odd Molly Light cotton embroidered och sjal från KappAhl.


Ps om ni bor i Skåne och är sugna på ögonfransförlängning så fixar min kompis det till er.
Så här fina blev mina fransar:

Det kostar 650 kr för ett nytt set och vill man fortsätta att fylla på så kostar det 400 för en påfyllning. Det gör man var 3-4 vecka.
Ni kan maila Sara på:
fransarochnaglar@gmail.com


Nu ska jag förbereda för en tacos och vinkväll med ett par goda vänner.
Ha det så bra.

1 kommentar: