söndag 20 mars 2011

Osäker på om jag ska behålla Full bloomers eller inte

Nu har jag fått hjärnsläpp och grubblar på om jag ska behålla mina Full bloomers eller inte.
Var ju tänkt att jag skulle ha dem till min Avalon tunika och till min ka-ching i dark magnolia men jag vet inte.
Vad tycker ni om denna sommaroutfiten? Yes or no?
Det är nog mest längden på Avalonen jag grubblar på men jag är inte någon lager på lager människa och absolut inte på sommaren så underklänningar osv går bort(om det inte finns någon väldigt tunn sak som jag hittar eller om det finns någon som har tips på något som skulle passa att ha under)




13 kommentarer:

  1. Jag kan bara skriva: DU ÄR JÄTTEFIN I DESSA!!!
    :)
    Kramarna

    SvaraRadera
  2. Kanske inte just till den tunikan känner jag. Vilket inte beror på dig utan på att tunikan är så genomskinlig. Känns som bloomers drar ner med sin mörka färg.

    Tror du skulle kunna ha nåt rosa till som typ Kaching dress i pink.

    SvaraRadera
  3. Om du ska sälja dem är jag intresserad av att köpa dem. Emmakr@homail.com

    Tack på förhand

    Emma

    SvaraRadera
  4. Jag tycker precis som Helen! Tunikan är lite för ljus till bloomersen, och lite kort med.
    Men med något i rosa/cherry/magnolia/cabaret (och allt vad det kan heta) som är lite längre blir det kanonfint!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det är snyggt , du har snygg figur och det var somrigt och fint
    Gillar din blogg då du är en enkel och snygg tjej samt inte fet som jag tycker de flesta odd molly bloggare är , sorry men jag förknippar odd molly med feta damer
    Maria

    SvaraRadera
  6. joooooooooooooooooooooooooooo aurora ville ha hahaha

    SvaraRadera
  7. Anonym:Så "feta" personer får inte ha snygga kläder?

    Fy vilken inställning. Människors lika värde va.



    Ursäkta att jag kommenterade en kommentar hos dig men jag tyckte den var så trist.Jag tycker att du är jättefin i både tunikan och bloomersen.
    Behåll!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker denna kombo är superfin faktiskt och du bär upp den helt fantastiskt snyggt! BEHÅLL tycker jag :-) Och till ka-chingen är de ju underbara....

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Tycker att plaggen är jättefina var för sig, men inte riktigt ihop, eftersom tunikan är lite för kort för det.. Ja, det tycker jag i alla fall :)
    Mvh Viveca

    SvaraRadera
  10. Behåll dem och ha till ka-chingen, för där är de bara så snygga!! Tunikan är också väldigt snygg.

    SvaraRadera
  11. Behåll men tillsammans m Ka-Chingen tycker jag :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Behåll - de är jättefina! Men kanske inte till Avalon, de lyser lite mycket igenom.

    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag tycker du ska behålla dem! Men om du vill sälja dem är jag intresserad!
    Mvh Anna (a-hammarhjelm@bredband.net)

    SvaraRadera