onsdag 13 april 2011

Dagens outfit och fikalyx

Har haft en liten fikastund med mamma och jag passade på att köpa ett par Macarons, ni vet de där söta små lyxiga marängskapelserna som blivit så populära.
Dock kom vi båda överens med att sååååå himla goda som folk påstår att de är...nä det är de inte för det priset.
Köper 100 gånger hellre en Cupcake eller äter en god paj med vaniljsås :-D

Macaronsen jag köpte

 Dagens: Chillnorway oak coat stl s, skor från Scorett, Odd Molly cheque tunic stl 1(lite stor men det får gå), jeansleggings Vila, sjal från mamma.

5 kommentarer:

  1. Åhhh jag älskar macaroons - men i ärlighetens namn tycker jag mina hemmagjorda är mycket godare än de jag köpt. Mal mitt mandelmjöl själv och använder tryffel emellan - divine!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag hr aldrig smakat macaroons. Måste ju vara ensam i hela världen att inte gjort det :-)

    Superfin är du trots att du tycker tunikan är stor. Oaken är ju bedårande

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Du är som alltid jättefin! Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Fin dagens!
    Du verkar ha en fin relation med din mamma, ta vara på det! Det får mig att tänka och sakna min mor som gick bort för ett par år sedan.
    MVH Helen

    SvaraRadera
  5. Nadia jag kan tänka mig att dina macarons är supergoda :-D
    Vivi: Detta var första gången jag smakade dem. Tyckte de var svåra att äta också för det var maräng i hela köket efteråt :-D
    Mamma: Tack :-)
    Helen: Jo vi ha en bra relation men ibland bråkar vi :-D

    SvaraRadera