torsdag 14 april 2011

Laster och olater-Fotoutmaning dag 5

Då var det dags för dag nr 5 i fotoutmaningen som Josanne hittat på.

Det är kanske inte det lättaste att få in en bild man tagit på sina laster och olater för jag hade fått ha 100 bilder isåfall så det jag spontant kom att tänka på när det gäller laster/olater förutom för mycket shopping ehum...är alla tidningar jag samlar på mig och börjar prenumerera på och sprer ut överallt.
Soffan, soffbordet, köksbordet, sovrummet, golvet ja typ överallt.

Sedan har jag andra laster också som chips, tacodippa, och glass men det går inte till överdrift då jag är ganska mån om figuren :-D

Andra förekommande olater kan ju vara min klädhög i sovrummet som växer bakom dörren.
Förstår inte detta riktigt?
Tvättkorg? Vad är det?
:-D

Maria

1 kommentar:

  1. Du kanske skulle bo med min sambo? Eller kanske inte för då hade ni vadat i tidningar ;)

    SvaraRadera