söndag 24 april 2011

Där är nog lite man i mig ändå :-D

Idag har jag och mannen kämpat i trädgården hela dagen.

Uteplatsen ska få ett lyft med nyslipade och nyoljade utemöbler, trädäcket ska slipas och oljas in, repet som vi har som inhägnad ska bytas ut mot ett nytt, spindelväven ska ner från väggen, krukorna ska ut, rabatten bredvid ska rensas, gräset klippas osv.

Det jobbigaste var nog att rensa rabatten då jag var tvungen att sitta på rumpan och göra detta då jag inte kan sitta på knä eller på huk pga fothel-tet men det fick gå ändå.

Så...jag har iallfall kännt mig riktigt manlig med slipmaskinen i högsta hugg
 :-D





























Nu ska vi äta upp resterna från gårdagens påksbuffé
som janssons, ägg, oxfilé, sparris mm sedan blir det någon bra film i soffan med påskgodis :-)

Fortsatt trevlig påsk!
kram

4 kommentarer:

  1. Värst vad ni varit duktiga. Här har vi inte gjort många knop idag...:-)

    Hoppas ni får en supertrevlig kväll

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Ja sedan blev det solstolen :-D

    SvaraRadera
  3. Så duktiga ni är! Vi bestämde oss för att ha ett par latdagar i stan till slut, men balkongen skriker på uppmärksamhet... imorgon kanske :-)

    Och så snygg du är i Moss dress, verkligen fint!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det är skönt att göra sånadär konkreta saker ibland. Manligt eller ej =)

    SvaraRadera