lördag 23 april 2011

Ett litet påskinlägg med invigning av ny Molly

Hej alla!
Har inte bloggat så mycket på sistonde då jag varken haft lust pga smärta eller haft tid. Har varit ute mycket i det fina vädret och tillbringat en hel del timmar på fallskärmsklubben.
Lagade fläskpannkaka till 12 personer idag + lite påskmiddag som ska med till föräldrarna så det har varit full rulle :-)

Här kommer iallafall en dagens bestående av Odd Mollys Moss dress i stl 1, leggings från Esprit och skor från Tommy Hilfiger i det härliga påskvädret.

Glad påsk på er alla!!













5 kommentarer:

  1. Du är supersnygg! Hoppas du har en riktigt fin påsk! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ojoj vad snygg du var i den klänningen. Glad påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den var du jättesnygg i! Kram o Glad Påsk!

    SvaraRadera
  4. Tjusigt!
    Invigde också min igår på sambons 40-årsfest.
    Eftersom det var så varmt plågade jag gästerna med mina vintervita ben och var barbent =)
    Ha en fortsatt bra påsk!

    SvaraRadera
  5. Tack så snälla ni är!!

    Helen: Ja jag ville också vara barbent men rumpan syns på mig isåfall då jag är ganska lång så en underkjol håller på att göras :-D

    SvaraRadera