onsdag 20 april 2011

Livet är inte som det ska

Är lite off just nu i bloggandet då jag har det lite tufft med livet igen.
Det har kommit ifatt mig men jag vet inte hur jag ska glädjas åt det fullt ut.
Jag vill ha tillbaka mitt gamla liv med jobb, fallskärmshoppning, långa promenader och joggingturer där det inte gör ont hela tiden.

Kan iallfall glädjas åt att jag fick visa leg på systemet igår.
Inte illa för en 31 åring :-D

Nu ska jag iallafall ta mig orken till att gymma lite.






























Top Intersport 180 kr
Byxor Intersport 250 kr
Skor Reebok Easytone Intersport ca 1200 kr

5 kommentarer:

  1. Kram!

    Vet inte riktigt hur du har det, måste vara urjobbigt att ha ont hela tiden.

    Kan dock se på sonen att han är lite deppig han också (är ju bara 4 år o kan inte prata) han bara hänger o ser så himla ledsen ut nu när alla barn är ute o leker o klättrar och springer omkring o han sitter i sin rullstol o tittar på... ja vi försöker ju hjälpa honom, men det blir ju vad vi kan o kanske inte vad han vill.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Smärta tar så mycket energi från annat som man vill göra. Hoppas du får balans med smärtlindring så att livet kan bli ljusare igen.

    SvaraRadera
  3. Anna: Kan förstå att det stundtals kan vara väldigt frusrerande i er situation :-(

    Och ja det tar så mycket energi.
    Det är ju nu man ska vara glad när solen tittar fram men inte jag inte...Hade kommit igång bra med gångträning på löpbandet och nu är det på ruta 1 igen då smärtan flyttar sig från ena sidan till andra pga alla ligamentskador jag fick i samband med benbrotten.

    Inte roligt att blogga nu när man allt känns piss :-(
    kram till er

    SvaraRadera
  4. Tråkigt du har så ont. Hoppas att det blir bättre snart. Önskar dig och Daniel en GLAD PÅSK iallafall. Stor kram!!

    SvaraRadera