torsdag 26 maj 2011

Fan vad jag blir irriterad och så en efterlysning

Fick ett mail från Tradera att de tagit bort mina annonser som jag hade ute på två berlocker från Thomas Sabo.
De skrev att de stred mot deras policy när det gällde kopior!?!?!
De är ju för f-n äkta så varför tog de då bort dem?
Var det därför jag inte skrev ut att de "givetvis är äkta"?
Man är ju inte tvungen att fota kvitto och dylikt när man lägger upp något ju.
Var ju många bud också på dem.
Fan vad jag stör mig nu.
Och telefonkön var ju inte nådig dit heller så den tänker jag då inte sitta i.
Och så kan jag inte kommentera i andras bloggar nu igen. Kan ni?
Grrrrrrr!

Nåja...var i Borgeby idag.
Inte för att jag skulle ha något direkt men mest för att prova lite storlekar och ha något att göra idag.
Som vanligt så var det mesta slut i stl 1 eller small när jag fastnar för något :-/
Gjorde faktist inga inköp där alls utan hittade en riktigt fin goding från Vila som jag blev helkär i på hemmaplan istället och som ni får en liiiten titt på idag :-D
Idag har mannen åkt till Paris.
Rena lyxen att bli bjuden från jobbet :-D så nu är jag själv till söndag och det är redan tomt :-/
Kommer nog att umgås lite med ett par vänner imorgon och dricka lite vin och snacka skit.
Odd Mollys Silk sleveless i lite apricot har jag ju provat innan men nu provade jag den i stl 0 vilken satt betydligt bättre. Vill ha!

Det här Odd Molly linnet trodde jag att jag skulle komma hem med men det var aldeles för uringat för min smak så där sparade jag pengarna:-)
Här i stl 0








Nu vet jag iallafall vilken
Ester Elenora sjal jag vill ha ;-)




Mitt fynd idag ;-)











Och så till en liten efterlysning.
Jag har länge letat efter Odd Mollys Angelina klänning green i stl 0 men inte hittat den så är det någon som vill sälja sin eller vet någon som ska sälja så hör av dig(går bra med den i chalk också)
hoffsan@bredband.net

6 kommentarer:

  1. Usch, vad irriterande. Och speciellt när man ser massa Odd Molly-kopior som bara slinker igenom hur lätt som helst. Inte alltid det belönar sig att vara ärlig...

    Vilka finingar du provat. Silk sleevelessen satt sååå fint på dig. Den är min absoluta favvo just nu. Angelina klänningen har jag aldrig sett men den var jättefin

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Hej. Vet att Barkaby, Odd Molly s outlet, hade den för några veckor sedan. Tror att dom skickar också. Prova att ringa dit. Mvh Elli

    SvaraRadera
  3. Ohhh tack för tipset ska ju dit om 2 veckor!!
    Jag ringer dit!
    Hoffsan

    SvaraRadera
  4. Allvar ??? Mejla nötterna (Tradera support)
    Jag hade varit tokig ! Hoppas att det löser sej :-)

    SvaraRadera
  5. Japp jag var riktigt tokig! Nu har jag lagt upp dem igen då de inte bemödar sig med att svara på mail heller så får jag se vad som händer.
    Hoffsan

    SvaraRadera
  6. Typiskt Tradera!! Däremot tar de inte bort de riktiga kopiorna! Och när jag nyss anmälde tre annonser som utan lov använt bilder av mig var man tvungen att bevisa att de var mina genom att skicka in originalfoton från kameran... Det räckte inte att länka till blogg. Uridiotiskt!!

    Hoppas det har ordnat sig i alla fall

    Kram kram

    SvaraRadera