torsdag 16 juni 2011

Då var det kväll igen

Sitter här i min ensamhet och det är såååå trist när mannen inte är hemma.
Känner mig verkligen inte hel när vi är ifrån varandra.
Vist kan det vara skoj ibland att ha en dag för sig själv eller åka hem och umgås med vännerna lite men mer än två dagar utan varandra är skit tradigt.
Vi har verkligen skoj i hopa och trivs tillsammans väldigt bra.
Och att tex laga mat bara till sig själv och sitta och käka är nog det mest deprimerande som finns.
Har iallfall precis satt i mig en enkel favorit till kvällsmat som bestod av tacofärs, nachos med whiskey-cheddar, salsasås, hemmagjord vitlöksås och ett glas mjölk och Metro fick hålla mig sällskap vid bordet :-)
Inte den nyttigaste kvällmaten direkt men skit samma. Jag tar två Herbalife shakes imorgon så det jämnar ut sig :-D
Kram på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar