fredag 17 juni 2011

Dagens Mollyoutfit och makeup

Hej alla!
Var tog sommaren vägen?
Riktigt trist detta.
Blir ju inget fallskärmshopande heller vid sådant här väder.

Idag har jag ganska ont i min rygg.
Tror jag sträckt mig på gymmet så det blir vila idag efter att jag har gjort lite ärenden i stan.

Måste passa på att tipsa om en urusel mascara som jag köpte häromdagen.
Skulle ha en vattenfast mascara till stranden osv och dumsnål som jag var tog jag Isadoras billiga och det var något av det sämsta jag någonsin testat i mascaraväg.
Fransarna blev varken längre eller tätare. Jobbade som en galning men nä, inget hände med fransarna.
Såg även nu att den fått sämst betyg i Damernas värld.
Varför läste jag inte det tidigare?! :-/
Så....käp INTE Isadoras vattenfasta mascara!


Dagens outfit består av Odd Mollys Quicktip tunic stl 0, Odd Molly Billy Jean stl 1 och kofta från Vero Moda.
Makeupen fick bli utan primer, concealer och annat.
Fick bli Id Bare minerals foundation i färgen medium tan, solpuder från Id färg i färgen warmth, läppstift från Clinique i färgen nr 19 extreme pink, ofärgat läppglans från Clinique, Masterpiece mascara från Maxfactor, vattenfast kajal från Isadora(jo den fungerar) och ögonbrynsfärg från Anastasia. Allt finns på Kicks.






Läppstift nr 19 extreme pink från Clinique(vafan jag har ju skägg!) :-D






Usel!!

6 kommentarer:

  1. Så söt du är! Skägget också ;-) När jag ser mig själv i närbild har jag massa mustasch, men tror och hoppas att alla har lite fjun. Tur att de är ljusa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha,ha jag har rejäl mustasch som jag tampas med nästan dagligen, vax, hårväxtdämpande oljor, epilering osv...
    Jättefin makeup och kul att läsa om vilka produkter du använder. Imorgon ska jag testa nyinköpt Lumenes ögonprimer efter tips från dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack haha :-D
    Primern är super. Du kommer inte att bli besviken.
    Ögonskuggan sitter fint i många timmar.
    kram på er

    SvaraRadera
  4. Ha ha, inte har du skägg inte :-) Supersnygg som vanligt är du både i make och outfit :-)

    Ha en finfin helg i regnet
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Vad snygg du är och ingen mustasch inte, det är kameran som ser för bra. :-D
    Clinique har jättebra mascara förresten.

    kramar och trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Vivvi: Tack men du ska gå och bädda ner dig nu så du är kry imorgon :-D

    Lingon: Ja jag älskar Cliniques mascara men så var jag för snål denna gången :-/
    Typiskt mig :-D
    kram!

    SvaraRadera