onsdag 1 juni 2011

Idag är ingen vanlig dag.....

....för idag blir jag ju ett år klokare :-D
Dagen började med två timmar på jobbet och sedan ringde det på dörren och där stod Interflora med en jättefin bukett blommor från farmor(kändes att det saknades någon på kortet dock men..men... jag tror han hälsar från ovan till mig:-)...























Jag ska fira dagen med en tripp till gymmet och sedan solstolslappa innan det blir middag hos mina föräldrar.
Ja här är det omvänt och idag skulle tydligen födelsedagsbarnet inte stå och laga mat :-D


Fint väder är det också här nere i Skåneland men vilken skillnad mot igår när det var typ 25 grader varmt och idag är det säkert 10 grader kallare och jätteblåsigt (som vanligt här nere)

Jag hoppas iallfall att det blir kanonväder i helgen för då firar Eslöv 100 år och det kommer bli stadsfest med massor av roligheter här i form av uppträden som Danny, Al Fakir, Sean Banan mfl, gatuförsäljningar, auktioner på kläder, matgata, bull riding, dans, sång och mycket mer.
Och självaste kungen och drottningen kommer på besök på nationaldagen till vår lilla Trollsjö som den heter :-D
Program för dagen hittar ni här.

Och sedan det bästa av allt, på söndag ska och mannen bänka oss med picknickkorg på flygfältet när det är den årliga flyguppvisningen och detta året kommer det vara skitcoola plan som bla JAS 39 Gripen, Douglas DC-3 och typ 300 andra plan och några fallskärmshoppare från  min klubb kommer att göra uppvisning och det kommer bli gratis flygturer för barn, helikopter race mm.
Brukar vara mycket folk och trevlig stämning.
Kom gärna in och hälsa på i Fallskärmsklubben SYD:s hangar ifall ni vill testa ett tandemhopp eller rent av vill lära er att hoppa själv och ta ett certifikat som jag.:-)
Eller kom in och bara titta när vi packar fallskärmar osv.
Program för dagen hittar ni här.
























JAS 39 Gripen

En dagens med leggings från Kappahl, skor från Tommy Hilfiger och tunika/kläninng från Odd Molly.



















kram

8 kommentarer:

  1. Grattis på föedelsedagen fina du! Hoppas du får en superfin dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig på din dag!!!!!

    SvaraRadera
  3. Underbara foto..........

    Sjunger det finaste jag kan...
    ♫ Jag Grattulerar...Jag Grattulerar ♫
    Hipp Hipp Hurra Hurra Hurraaaaaaaaaaa från mig på Fixas!!!

    ♥-lig Grattis Kraaaaaaaam!!!

    SvaraRadera
  4. GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!
    Ljuvlig bukett du fick på dörren, lövkojor är så fina! Ha en riktigt fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis!!! Hoppas du får en underbar dag!

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  6. Massa GRATTIS fina du!!! Och satan vad snygg du är! KRAMAR!

    SvaraRadera
  7. GRATTIS!
    Var ju i Eslöv under förmiddagen Axel o jag kunde ju kommit förbi o sjungit....

    AnnaSC

    SvaraRadera
  8. STORT GRATTIS till dig! Fin är du som vanligt, jättesnygg kombo :-)

    Kram

    SvaraRadera