tisdag 31 maj 2011

Men va fan då!!

Varför kan jag inte logga in på Blogger med mitt användarnamn och lösenord???
Har varit så i snart en vecka ju.

När jag har skrivit klart en kommentar här eller hos någon annan och ska posta det så kommer mina inloggnigsuppgifter upp hela tiden trots att jag redan är inloggad.

Jag loggar in med mitt användarnamn och lösenord igen och då kommer jag tillbaka till min kommentar jag skrivit och då står det att jag är anonym hela tiden?

Någon mer som har detta problemet eller vet vad det kan vara?






















4 kommentarer:

  1. Jag vet inte vad som är fel, men jag kan kommentera och logga in i Chrome, men i Internet Explorer fungerar det inte alls. Om du vill kommentera kan du välja anonym och skriva "Hoffsan" under din kommentar. Testa och se om det fungerar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det funkar men hmm ja jag kanske ska testa en annan webbläsare.
    kramis
    Maria

    SvaraRadera
  3. Hade samma irriterande problem alldeles för länge ..tills fina Bina i sin blogg hade en länk imorse. Laddade ner Firefox som webläsare istället o nu fungerar det, peppar peppar..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu funkar det! Tack för tipsen!
    kram

    SvaraRadera