tisdag 31 maj 2011

Oj oj...

Det är med ett stort leende på läpparna som jag kom hem från min första "arbetsdag" efter ett helt år hemma.
Jag fattar det inte men jag är helt slut i knoppen efter bara 3 timmar där och jag som jobbat heltid i 10 år utan problem :-O
Aja man kommer väl in i det så småningom igen.
Det har ju blivit en del förändringar genom året.






























Mot jobb!
Tunika Chillnorway jeans Odd Molly och väska H&M.


Jag har slängt mig i solstolen nu och tänker tillbringa resten av dagen här med min ölkorn, hallonvatten och en kiwi:-D
Ni som känner mig väl vet ju att jag inte äter frukt och aldrig har gjort förutom annanas och melon(bär kan jag äta som typ hallon) men idag skulle jag ju då våga mig på just en kiwi vilket inte alls var gott. Huuu säger jag bara!















Det blommar i trädgården!


2 kommentarer: