fredag 29 juli 2011

Fredagkväll tjoho!

Tänk att man har fått tillbaka den där känslan "äntligen är det fredag" känslan :-)
Riktigt härligt.

Nu är livet som vanligt igen efter olyckan(ja förutom att jag fortfarande har ont)

Ikväll gjorde jag en god middag till mig och mannen och det blev fetaost/bladspenatpaj på filodeg samt en "sallad" på melon, roccula, rostade solroskärnor, balsamico och proiscutto.
























Dagens outfit: Odd Molly ka-ching pocket dress stl 1, leggings Lindex.

Ikväll ska vi iväg på bio i Lundoch se Bridesmaids.
Ska tydligen vara sjukt rolig och har fått väldigt bra kritik överallt så jag har höga förväntningar :-D
Kommer dock att gå och käka efterrätt på restaurang Italia innan bion :-) Mums mums....


Ni får ha en ljuvlig fredagkväll för det ska jag ha!

kram

2 kommentarer:

  1. Har städat skafferiert, i det här dj...a regnandet.Ha en trevlig kväll -)

    SvaraRadera
  2. Det ser väldigt mumsigt ut! Ta med en "doggy bag" i morgon, om det blev något över förstås!? Kram mamma

    SvaraRadera