torsdag 28 juli 2011

Nu e den klar

Har pysslat lite nu och det blev en burk som jag ska förvara cupcakes och kakor i :-)
Men Dorpans gissning var ju kanon iofs(att förvara recept i) så det får kanske bli en sådan också :-)



















Jätte enkelt att göra.

Behövs bara en fin burk, papper med något fint mönster att klippa ut ifrån, spets och decoupage lim (allt finns på Panduro)

Har haft en jättebra dag på jobbet idag.
Mina vårdtagare är så himla goa och idag blev jag bjuden på turkiskt kaffe och hembakade bullar hon en :-)
Man har det rätt så bra :-D

Nu är jag ledig från jobb tre dagar och på måndag börjar allvaret för då går jag över till heltid igen och det ska bli riktigt skönt att slippa vända och vrida på pengarna varje månad :-)

kram

4 kommentarer:

  1. Åååhh vilken söt liten burk du har gjort!! Nåt sådant vore ju definitivt inte fel att ha, hmm.. Ska försöka lägga det på minnet.(som är uruselt..)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack :-) Kan vara kul att duka fram när man får fikagäster :-)
    kram

    SvaraRadera
  3. jätteskoj, har själv pappret =) du e duktig!!!

    SvaraRadera
  4. Den blev jättefin. Kram mamma

    SvaraRadera