torsdag 29 september 2011

Tack...

....för alla fina kommentarer igår!
Min Facebook höll nog på att sprängas med 98 kommentarer haha.
En del blev chockade och andra hade misstänkt det :-D
Gillade Vivis kommentar "Vem sitter och dricker granatäpplejuce på en Greklandssemester om man inte är gravid liksom" hahaha. nä så sant så. Då vill man gärna ta sig ett par glas rödvin eller två :-D

En del väntar kanske med att berätta tills v 18 när man gjort det "riktiga" ultraljudet där de kollar mer noga på allt men skulle det vara något galet då så tror jag nog att det är skönare att folk vet om varför man är ledsen och nedstämd och så slipper man isådana fall gå runt och låtsas att man är jätteglad och allt är frid och fröjd fast man igentligen mår skit inombords(för det lär man ju göra om man får ett tråkigt besked då)

Men nu ska man tänka positivt eller hur var det? :-D

Idag fick det bli Grandmas coaten fast man kan lika gärna gå halvnäck idag för det är typ 25 grader varmt i Skåneland :-)



































3 kommentarer:

  1. självklart ska man tänka positivt. Varför ska man ta ut negativa saker i förskott, som förhoppningsvis inte inträffar?? Stor kram mamma

    SvaraRadera
  2. Klart att man ska tänka positivt:)
    Stort grattis till er båda:)Du ska passa på att njuta så mycket du bara kan, jag är beräknad till 8 april så jag passa på att njuta av att jag är så liten i vecka 14 i jämförelse med min dotter då jag redan var tjock:S

    SvaraRadera
  3. Ahh vad kul jag e också beräknad till den 8 april!

    SvaraRadera