måndag 24 oktober 2011

Då har man testat något nytt....

Jag säger bara....GRÄDDBULLERIAN!! WOW! Vilken bra idé!

Var på Väla köpcenter igår i Helsingborg där de byggt ut med många och jättebra affärer, bla Desigual, Hugo Boss, Lexington och många fler(och fler blir det under vintern och nästa år) och så då den underbara lilla Gräddbullerian med fantastiskt goda gräddbullar som görs på plats för hand.
Ljuvliga smaker som bla hallon/lakrits med överdgar av vit choklad, nougatbotten, passionsfrukt, daim, kokos osv osv. Såååå goda!
Gräddbullar från Gräddbullerian
















Nya Väla

















Nu ska jag kasta mig i soffan och bara slappa.
Gymmet får vänta någon dag eller två :-)

kram


2 kommentarer:

  1. Ser fantastiska ut ju! Och du borde komma till Oslo och hänga med mig på den lille kokosbollefabrikken :-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Får nog ta mig till Väla ser det ut som... =)

    SvaraRadera