tisdag 25 oktober 2011

En magens och ett nytt inköp

Godkväll finingar!

Ikväll blir det ingen dagens men jag kan bjuda på en "magens" (ni som äcklas av nakna magar får äcklas helt enkelt) :-D
 Min stackars svank blir bara värre och värre och rumpan blir bara större och större ihhhhhhh :-D
Ja som man ser ut :-D


v17























Testade förresten Odd Mollys Purl sweater i dark grey (1200 kr) på Spirit stores i Helsingborg, Väla.
Har älskat denna sedan produktbilderna släpptes men när jag provade den så kändes den sådär (allt jag prova nu känns sådär kan jag säga) så det blev inget köp.
Testade den i stl 2(ganska kort i modellen och tight överallt)









































Vad tycker ni om den?


Och så till mitt inköp på Blocket :-)

En Emmaljunga Nitro City vagn!
Kunde inte motstå den fast vi sagt att vi inte skulle köpa något till bebisen innan ultraljudet nästa vecka men så blev det inte.
Valde en beige liggdel då bebisen kommer i april och vi tyckte det kunde vara fint med en ljus vagn på sommaren sedan blev det en svart/grå sittdel.
Allt för 3000 kr ned regnskydd, myggnät, skötväska mm och så fick jag mina swivelhjul därframme som jag ville ha :-D
Den var väldigt fin när vi hämtade den men vi skruvade ändå loss allt tyg och stoppade in det i tvättmaskinen så den verkligen kändes som ny :-)


Emmaljunga Nitro city
Emmaljuna Nitro city 2010

Trevlig kväll!

4 kommentarer:

  1. Tycker det är underbart fint med bara bebismagar så visa hur många "magens" du vill :)

    Åååå vad jag minns när man köpte första barnvagnen. Då blir det liksom verkligt att det snart kommer ligga en liten bebbe där :-) Jättefin var den och du kommer säkert bli nöjd. Vi har alltid kört Emmaljunga och alla har varit toppen :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Tycker du har en sån fin mage sååå. :-D
    Och vilket tjusigt åk?

    kramar

    SvaraRadera
  3. Det finns inga äckliga babymagar!! De personer som tycker så, är bara att beklaga. De går miste om såå otroligt mycket fint. Stor kram mamma
    P.s. vagnen är verkligen jättefin!!!

    SvaraRadera
  4. Tycker gravidmagar är jättesnyggt (andra magar kan jag klara mig utan :-) Kul att du hittade vrålåket på blocket.

    Aningen skeptisk till OM topen, tycker det är för mycket spets och krås längst ner.

    Kram!

    SvaraRadera