måndag 17 oktober 2011

Julklapstips och slappekväll

Snart är det jul igen och jag kommer lite då och då lägga upp fina julklappstips.
Börjar med lite finingar från Designonline.

Vetevärmare för den frusne eller den med värk, 319 kr


Kastrull för den som gillar vitt, Eva Trio



Gunghäst till barnen, 799 kr

Marimekko nesecär 325 kr

För te- älskaren, Eva Solo, 199 kr

För babyn, 199 kr

För din utländske vän eller den trendiga Sverigeälskaren, 229 kr






































































































































Finns massor av fint på Designonline, bara att kika in för mer inspiration :-)


Myser och slappar i soffan framför brasan ikväll  :-D


































Ha en skön kväll alla!


4 kommentarer:

  1. Vad bra med julklappstips!! Jättesmarta grejer, och snygga också :-)

    Kram och mys på framför brasan

    SvaraRadera
  2. Ja jag börjar tom längta till att börja julpynta nu :-D
    kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med en brasa. Det är nog det jag saknar mest i vårt gamla hus.
    Min blogg tackar för sig av skäl som står i den, men jag tittar in och säger hej för jag måste ju följa dig och bebisen =)
    Ha det gott och ta hand om er

    SvaraRadera
  4. Ja det är härligt. Vi använder den nästan varje dag från höst till vår :-)
    Trist med din blogg :-/
    Hoppas det ordnar sig ändå med allt.
    kram

    SvaraRadera