fredag 11 november 2011

Rea-köp, en dagens och makeup

Hej alla goa läsare!
Nu är jag ganska fit for fight igen och jobbet kallar imorgon :-)

Idag gjorde jag ett litet inköp hos Nantucket.
Har så länge velat ha en kappa till vintern(en lite mer finkapppa och inget att gå o jobba i) och äntligen så var det 30 % rabatt på den.
Fick bli en M då det stod att den var liten i storleken(ja o S var ändå slut) så jag hoppas att den passar och att jag kan ha den innnan magen blir allt för stor annars får den vänta på mig till nästa höst och vinter :-)
Kan ni gissa vilken jag köpt? Ni får en liten ledtråd(lite enkelt kanske hehe) ;-)




Dagens outfit: Odd Molly Checque tunic, jeans Gina Tricot, boots Nilssons









































Dagens makeup med tre bruna nyanser från Clinique + ljus highlighter precis
under brynen


























Läppena från Makeup store i färgen natural + ofärgat läppglans






















Vill passa på att tipsa om en väldigt bra makeup blogg för er som gillar göra fina ögon osv.
Makeupartisten Helena är grym på smink och lägger ut videos och en massa tips.
Kolla hennes blogg här.



















Ikväll blir det TP kväll(spelkväll) hos en kompis.
Mannen hatar spela sällskapsspel men idag får han ge med sig :-D

Ha en fin helg allihopa!

Ps Jag är lite dålig på att lämna kommentarer nuförtiden hos er andra bloggare som jag följer men jag kikar in hos er nästan varje dag och beundrar er ork och ert fotande  :-)

Kram

6 kommentarer:

  1. Så fiiin du e!

    Ha en supertrevlig kväll och helg!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Sååå otroligt snygg!! Ha en riktig mysig kväll. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Tror jag kan gissa :) Blir superfin på dig :)

    Tack för ögonsminktipset. Jag kan verkligen behöva det :)

    Ha en fin helg fina
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. super snygg! Kan inte gissa,
    ha en fin spelkväll!

    SvaraRadera
  5. Fin som alltid - hoppas ni har haft en mysig kväll. Blir spännande att se kappan, kan inte gissa vilken det är.

    Kram!

    SvaraRadera