tisdag 15 november 2011

Testar nya kappan!

Hej!

Idag testar jag min nya Mirabella coat från Chillnorway.
Jättefin och skön kappa i bla ull.
Inte jättetjock men perfekt enligt mig så man kan ha tjocka koftor och tröjor under nu till vintern här nere i Skåneland :-)
Dock är den ganska vid nertill precis som deras oak coat och jag har hakat upp mig lite på det.

Vad tycker ni om den?
Stanna eller skicka tillbaka?


































Hög krage om man är frusen




















































































Kram


5 kommentarer:

  1. Jag tycker den är fin! Fast nu när du säger det så ser den ganska klockformad ut nertill? Men gå efter trivselkänslan tycker jag..

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg, men om du tycker den är vid nertil nu,är kanske risken stor att du kommer uppleva den ännu vidare när du inte är gravid?? Men som sagt, gå på din magkänsla det brukar bli bra. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Vad snygg du är. Jag tror du kommer att uppleva den som smalare när du blir av med magen, den blir mer klockformad då:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här hänger jag visst inte med - där är den ju. Jättesnygg!
    Kram

    SvaraRadera