söndag 1 januari 2012

Förbokningar, årets som gått och fallskärmskul

God fortsättning på er alla!

Sov till klockan 12 idag!

Blev e mycket lugn och stillsam nyår igår med massor av god mat.
Hann tom förboka lite mollysar hos Deepfling efter tolvslaget och tur var väl det för min klänning som jag var ute efter och som jag ska ha till sommaren försvann i ett nafs.
Blev totalt fyra plagg och en liiiiten hint av det kan ni väl få ;-)























Sitter och funderar på hur det gångna året har varit och det har väl gått lite upp och ner.
Första halvåret gick åt till sjukgymnastik pga mitt krachade ben och sedan till att försöka komma in i arbetet igen med jobb hela sommaren men all hård träning ledde också till att jag nådde mitt mål, att kunna hoppa och jobba heltid igen.

Första landningen efter all sjukgymnastik(vingligt och svajigt då jag var väldigt nervös men det gick)


Jag förlorade också min kära låtsasfarfar som följt mig genom hela mitt liv men när hans liv slocknade så startade samtidigt ett annat som nu växer inom mig.
Maken och jag blev också vittne till en svår olycka och nu vet man hur fruktansvärt det är när det händer en vän.
Han bröt nacken i somras men är på benen och bättringsvägen igen.

Jag tror att 2012 kommer bli ett kanonår. Jag känner att det är min tur nu och att jag kan lägga det mesta av alla tråkigheter som varat i 1,5 år bakom mig och se fram emot något nytt och fantastiskt med en ny familjemedlem, fallskärmshoppning, sol, vänner och familj :-)
Kanske blir det ytterligare en operation av benet men läkarna vill vänta eftersom det inte är bra att sövas nu.


Så här kul kan man förresten ha en nyårsdag med en fallskärm inomhus :-D
Förhoppninsvis är det enda gången man behöver dra reservskärmen och det är när den behöver packas om :-D



Hoppas ni alla får ett bra år!

Kram

4 kommentarer:

  1. Ja du hade tur du för jag var inne i morse och nästan allt var slut!! jag hann göra två förbokningar men inte de jag eg ville haft från början. Jisses vad snabbt det gick:) Gott nytt år!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut som vi förbokat ungefär samma saker :-) Herregud så fort det tog slut!

    Hoppas 2012 blir ditt år - det är jag helt säker på!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas också det blir ett kanonår för dig. Det är du värd :)

    Tack för det här bloggåret och en riktigt god fortsättning

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Du är verkligen värd ett underbart år efter allt du gått igenom! Kram mamma

    SvaraRadera