tisdag 3 januari 2012

Tuttkrig!

Godkväll finingar!

Idag var man mer eller mindre som en dränkt katt på jobb och nu fryser jag så in i vassen så det kommer bli ett varmt bad ikväll och massor av pinnar i brasan.

Dagens outfit blev en gammal kofta från Vila, linne från Lindex och sjal från Glitter.
Och vet ni vad....jag har värlsta tuttkriget just nu.
Jag undrar när det ska ta stopp?!
Jag verkligen hatar dem!
Ni som varit gravida förstår kanske vad jag menar när ni ser bilden nedan eller blir alla glada när de får större bomber?!
Jag tillhör dock inte den skaran.





























Vi hörs!

Kram

7 kommentarer:

  1. Håller med dig Maria. Kommer ihåg när jag var gravid ,jag som redan har stora bröst såg helt grotesk ut!! Förstår inte heller lyckan av stora "bomber". Njut av badet. Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte inte bomberna var så besvärliga under graviditeten om jag jämför med hur de blir 2-3 dagar efter förlossningen. Då pratar man bomber. Njut av badet.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj blir de ännu större efter förlossningen?!
    Herre min skapare säger jag bara!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ha ha, härlig bild på knapparna. Säger som Hilde, mina blev inte så fasligt mycket större under graviditeten men oh my god så de svällde när mjölken rann till ett par dagar efter förlossningen. Som tur är går de ner rätt fort då allt stabiliserat sig...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Ha ha ha! Kul när dom var så där fylliga och lagom stora. Men sen blir det trist när huden är kvar och inte innehållet.... Du är jättefin tycker jag! Kramar

    SvaraRadera
  6. Bry dig inte Maria du är underbart vacker som du är
    kram svärmor

    SvaraRadera
  7. Tuttkrig kan uppkomma när man blir en tjockis också. Jag vet ;o) och jag gillar det inte heller. Men! Du är supersnygg, så det så! Kram!

    SvaraRadera