onsdag 25 januari 2012

I am back

Hej på er finingar!

Har varit lite tyst här ett par dagar men det har varit kaos i livet och jag har känt mig lite nere och då brukar jag sticka till gymmet och köra på som bara den vilket kanske inte är det bästa då man är gravid för krafterna var totalt borta igår och jag gick till sängs halv åtta.

Idag ska jag ta det lugnt och äta middag hos mina föräldrar och mysa med min fina Puffan(katten som de tagit över från oss)
Världens goaste kise som vi haft i 10 år nu :-)

Blir bara en snabb dagens framför hallspegeln idag med mobilkameran.
Ska slurpa i mig min chokladshake innan vi ska iväg goch så måste jag prova vårt nya spel vi vann på Tradera :-)
Tror vår kommande son kommer att gilla sin mamma som älskar spela bilspel :-D

(Tunika från danska Cream)







































Ps Om det är någon som har en mamma jeans kjol i st 36 eller 38 och vill sälja den så snälla maila mig på hoffsan@bredband.net
Den ska gå ovanför knäna isåfall.

Ha en fin kväll!

4 kommentarer:

  1. Kära Maria hoppas du mår bättre ,tänker på dig

    hälsa mor o far när ni ska dit i kväll
    kram till er båda

    svärmor

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt blir bättre fort och att du känner mindre kaos

    Kramar
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre! Aldrig kul med depp, årstiden gör ju inte att man blir piggare heller direkt. Fast kattmys brukar hjälpa, i alla fall mig. :o)
    Fin är du som vanligt!
    Massa Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du mår bättre! Att klappa katter är terapi i alla fall.
    Kram fina!

    SvaraRadera