torsdag 26 januari 2012

Jag har stulit !

Hej på er!
Idag känns livet lite bättre och nu är jag dessutom ledig tre dagar från jobb och kan vila upp mig med massor av roligheter i helgen.
Imorgon ska jag och en vän äta bullfrukost tillsammans, kanske lite träning efteråt och så ska jag göra hemmagjord glass(bra kombination hehe)
På lördag blir det till att besöka vårt nya äventyrsbad (om jag törs visa mig och framförallt kommer i min baddräkt huuuu) fira en vän med go cart körning(ja ja jag ska inte köra) och sedan finmiddag på St Markus vinkällare på kvällen.
Tror det kommer bli en kanonhelg för det behöver jag.

Igår var jag och rotade i mammas garderob.
Min gravida kropp passar inte in i xs och s längre, bara att inse (även om det är svårt) så titta vad jag stal i hennes garderob :-D
(ursäkta de dåliga och suddiga bilderna men min självtagning på kameran är usel och fokuserar som den vill)






































Fina Odd Molly Suiteheart dress! (egen sjal från Lindex)
Den fick ju då följa med mig hem en vecka eller så :-D

Ha en fin kväll!

Kram

5 kommentarer:

  1. Förstår att du stal den, den är ju sååå fin. Coolt att vi har samma på oss idag :) Du är supersnygg i den

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Du får såå gärna "stjäla" kläder i min garderob. Önskar jag kunde göra det samma i din, men, men, tyvärr är storleken i din garderob för liten för mig! Du är jättesnygg i jeans känningen. Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Vilken bra mamma du har! Mammas garderob är också lättstulen, fast det gäller då också motsatt... :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. sån tur du har en mamma att stjäla av hi hi , jättefin är du!kram

    SvaraRadera
  5. Ja det är bra att ha en mamma med bra smak haha :-D
    kram!

    SvaraRadera