söndag 29 januari 2012

Helgen och dagens outfit

God eftermiddag!

Har ni haft det bra i helgen?
Själv har jag haft en lugn helg.
Blev lite shopping på Center syd med maken igår och buffé på St Markus vinkällare på kvällen för att fira en vän som fyllt år(föredrar dock Rådhuskällarens buffé nu när vi testat denna)
Tror jag drog till med 3000 kalorier vid efterrättsbordet som bestod av dajmtårta, blåbärspaj, äpplekaka, tiramisu, cheescak, ost, kex mm :-D

Längtar till mitt hjärta kommer hem som är och åker snowboard i Vallåsen. Jag vill också !!
Brädan står på vinden men nä....det är inte värt det nu.
Fick nöja mig med gymmet idag.
30 min på crosstrainern och ett axelpass vid elementet.
Rös dock till när jag blickade ut över badet huuuuu.





















Dagens outfit:
Odd Molly Light cotton embroidered, jenas från H&M mamma och halsband från Pearls for girls.

































































En intensiv vecka + en dag kvar in i nästkommande vecka på jobb sedan är det bye bye jobb i åtminstonde 14 månader!
Ska bli såååå skönt.
Längtar efter en någorlunda smärtfri vår och sommar där man slipper kämpa för att livet ska kännas roligt och jag tror det är min tur nu att njuta av livet :-)
Förvisso så väntar jag på fler operationer men den dagen den sorgen.

Ha en fin kväll!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar