måndag 30 januari 2012

Lite fint från kedjorna och bilder från helgen

Billighetskedjorna H&M och Lindex har fått in massor av fina plagg och accessoarer.
När jag tittar på plaggen drömmer jag om vår, värme, blomknoppar, fika på terassen, pastellfärger, fågelkvitter, fallskärmar i det blå och promenader med barnvagnen :-)
Måtte det gå fort till april!

79,50 kr hm

5 pack armband 49,50 kr hm

top 99 kr hm

väska 249 kr hm

väska 299 kr hm

kofta 249 kr hm



199 kr Lindex


























299 kr Lindex
























Lägger upp lite bilder från helgen också :-)

En liten bula under sängöverkastet hos mamma och pappa...hmmmm...

Lyfter och hittar min goding :-)

St Markus vinkällare
Mitt hjärta som jag delat livet med i snart 11 år

Födelsedagsbarnet





































































































Kram

3 kommentarer:

  1. Ja, hon är verkligen världens goaste lilla katt. Och lika liten som hon kan göra sig, lika uppburrad och stor kan hon bli om det kommer in en annan katt på vår tomt! Kram mamma

    SvaraRadera
  2. I may pop in to H&M for the scarf and bracelets. What I call "cheap and cheerful". I hope that it was a nice birthday celebration in the wine cellar. I believe that the worlds best present has not yet arrived but it will be soon. I am very excited for you:)
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  3. Hihi not arrived yet but in about 9 weeks :-D

    kram!!

    SvaraRadera