måndag 20 februari 2012

Dagen än så länge

Halloj!

Solen skiner lite i Skåneland idag och det är riktigt skönt ute.
Började dagen med en god frukost bestående av färskpressad apelsinjuice, vaniljyoggi och två mackor med Phiadelphia och gurka.
Försöker vara liiite nyttigare för nu har det stigit för mycket på vågen tycker jag och det är inte bara vätska, barn, ökad blodmängd och förstorad livmoder här inte, det vet jag för det är allt skit jag stoppat i mig på sistonde.
Ostbågar, 5-6 mackor till frukost, cupcakes, choklad osv osv.
Det får vara bra med det nu förutom när det är lördag så inga fler cupcakerecept och dylikt nu på ett tag, ok?!
;-)

Blev ett lungt träningspass på gymmet idag.
15 minuter på crosstrainern och 15 min på cykeln samt lite styrka.
En shake efter det och så lite jobb med Herbalifeordrar som ska skickas.
























Nu ska jag ut och leka lite med kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar