söndag 19 februari 2012

Sköna söndag

Hej på er!

Har haft en väldigt lugn dag.
Har typ inte gjort ett dugg mer än gymmat lite och ja...dagdrömt :-D
Har iofs tagit mig i kragen och skickat in en ansökan till en utbildning men jag har inte så stora förhoppningar med ett snittbetyg på 11,03.... :-O
Dock så hade jag iallafall behörighet till den och hade man det så skulle man få göra ett test på svenska och engelska.
Vad det är för utbildning håller jag dock för mig själv än så länge ;-)

Dagens outfit:
Poncho från Vila, jeansleggings från Hm och stövlar från Primeboots







































Ni får ha det så bra ikväll.

Kram

2 kommentarer:

  1. Gud vad syo tanten blev nyfiken nu. Kan tänka mig att det är en YH utbildning och då tar man ju även hänsyn till tex just test resultat och arbetslivserfarenhet. Hoppas det går vägen! Lycka till.

    SvaraRadera
  2. Hehe jo det är en YH utbildning. Tyckte det var konstigt bara att det inte fanns någon stans att fylla i arbetslivserfarenhet? Har ju ändå jobbat heltid i 12 år.

    SvaraRadera