onsdag 4 april 2012

Mitt nya jag

Halloj!
Då var det kväll igen och dagen har bara rusat iväg för min del.

Vaknade som vanligt som en zombie och orkade knappt äta frukost men lyckades ändå trycka i mig två mackor och yoggi med müsli sedan bar det iväg till frissan.
Bestämde mig för lugg igen och det är två år sedan jag hade det sist.
Blev nöjd och maken gillade det så då kan man ju säga att allt är frid och fröjd :-D

Dagens outfit:
Odd Molly Fonda dress stl 1, stövlar från Primeboots, strumpbyxor och sjal från HM


































Ha en fin kväll!

8 kommentarer:

  1. Oj, vad fin du blev!Snart matchvikt? KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Tack snälla faster :-) Nja 7 kg kvar att gå ner. Väntar bara på att jag ska få börja träna men det får jag göra först om fyra veckor. kram

    SvaraRadera
  3. Det blev riktig snyggt med lugg...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skit snyggt! Passar dig kanon!

    SvaraRadera
  5. Håller med alla andra: Du passar jättebra i lugg! Skitsnyggt! :)

    SvaraRadera
  6. Vad fint det blev!! Du passar jättebra i lugg. Hoppas du får sova lite när du kan.

    En riktigt glad påsk till dig och familjen!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Snygg frissa! Lugg är snyggt när den är rak som din. Jag har provat några gånger, snyggt hos frisören men efter cykelfärd hem har den krullat upp sig och jag ser ut som en dåre!
    Kram!

    SvaraRadera