onsdag 4 april 2012

Favoriter från MQ och förändring

Ny dag och nya tag!

Har spanat lite på MQ:s vårplagg och där e massor av finingar från Bondelid mfl.
Där är en hel del rea på massor av plagg i onlinebutiken så in o kolla där :-)
Här e mina favoriter:

Stockh lm 499 kr
Bondelid 629 kr

365 sunshine 399 kr


365 sunshine 799 kr


























Bondelid 799 kr

Bondelid 799 kr

Nu ska jag till frissan och förändra mig lite.
Kommer bli en frisyr och slingor som jag hade för ca två år sedan så om jag inte blir helt förstörd och missnöjd över mitt val så kommer det kanske lite bilder ikväll :-)
kram

1 kommentar:

  1. Spanade nyss in samma godingar som du lagt upp samma smak hihi..den svarta koftan lite desigual inspirerad kan jag ej få bort från mitt huvud gillar den massor klickade dock hem en helt annan lite spetstopp från Bondelid de har ju lite bättre prisen än favvon O M ;)
    Fin han är lilla prinsen skönt att det funkar å vikten går uppåt !!

    GLAD PÅSK och KRAM
    /Tina

    SvaraRadera