fredag 20 april 2012

Pyssel, en dagens och lite annat

Hej finingar!

Idag har jag haft en lyxdag där mamma passat Vincent och pappa hjälpt oss att städa huset.
Passade på att göra sådant som jag inte gjort på evigheter som tex lägga över foton på en hårddisk ifall datorn kraschar(man hade ju dött om alla bilder man har hade försvunnit) och så har jag skrivit ut en massa bilder och satt in i ramar och album.
Har tom hunnit göra en hyfsad fredags makeup och så har jag handlat lite uteblommor.
Vill göra så mycket och det känns som om krafterna börjar komma tillbaka sakta men säkert.
Allra helst skulle jag vilja börja träna igen men jag har pausat gymkortet i två månader eftersom jag ska ta det lugnt efter snittet.

pysslat lite idag
Vincents och mormor myser

dagens makeup-en lila och rosa blåtira som mamma tyckte det liknade haha
























tunika från Cream blev dagens outfit



















































































Har börjat göra lite dopkort och jag verkligen älskar att hålla på med sådant.
Brukar få en del förfrågningar om jag kan göra dopkort, bröllopskort osv till folk men nu räcker tiden inte till tyvärr.
Är väldigt nöjd med dem men kommer inte visa korten förrän de har blivit utskickade om ett par veckor. Det tar ju sin lilla tid att göra dem :-)

Ha nu en riktigt bra fredagkväll för det ska jag ha!
Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för en helt underbar dag!!
    Kram mormor o morfar

    SvaraRadera